Dag 8 - Reisverslag uit Ko Panan, Thailand van Daniël Bruin - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Ko Panan, Thailand van Daniël Bruin - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Danieldebruin

Blijf op de hoogte en volg Daniël

16 Maart 2014 | Thailand, Ko Panan

Zo vanochtend werd ik een beetje gespannen wakker want ik keek enorm uit naar de full moon party!! de hele dag eigenlijk geluierd want het kon nog een lange nacht worden.

In de avond gezellig een drankje gedaan en we zijn wat later naar het feest geweest.. het strand waar het feest op is, is een groot strand en er waren veels te veel mensen op het strandje gepropt en dat masale vraagt om problemen dacht ik.. Overigens een goede sfeer en goede muziek!

Al gauw kwamen er problemen.. een meisje uit canada waar ik mee reis was gedrogeerd en kon amper nog lopen... ik was daar niet bij maar iedereen was haar naar huis brengen waardoor ik wat tijd alleen heb doorgebracht daar.. overal werd er gevraagd door Thaien of ik XTC wilde kopen.. leken verdacht veel op de politie en er werden er ook genoeg in de boeien geslagen.. er waren speciale tereinen waar mensen konden slapen als ze te ver weg waren! De politie bewaakte dat zodat mensen niet beroofd zouden worden op het strand! Een goed initiatief vind ik.

De zee was aardig heftig en het was enorm warm. Boten waren aan het rond varen met zak lantarens opzoek naar mensen... ik vind dit persoonlijk allemaal best heftig en weer eenmaal bij het appartement zat ik met andere op het balkon.. er werd een jongen door een hele groep mensen getilt naar de dokterspost aan de overkant. Na een half uur kwam er nieuws en de jongen was overleden.. hij was van Canada en de canadese vlag ging mee de auto in. Ze vrienden waren er helemaal stuk van... nu ik dit schrijf moet ik ook flink slikken want het is ook wel heel erg als dit gebeurt.. voor ze vrienden op dat moment en voor de ouders die een telefoontje wacht...

Voor mijn gevoel was dit stadje echt overwalst door mensen massa en de volgende dag was ook iedereen weer weg.. het schijnt normale zaak te zijn want de Thaise doktoren gooide lachend op 1, 2 ,3 het lijk de auto in..

er hing dan ook vanochtend een heel negatieve sfeer en de indiaanse jongen wilde meteen weg gaan. Hij zou eigenlijk 1 dag langer blijven en dan terug naar India gaan maar hij wilde hier niet meer zijn. We hebben afscheid genomen en ik ben hem enorm dankbaar al voor de leuke tijd en avonturen. Ik ga zo lekker slapen want ik heb eigenlijk niet echt geslapen.. morgen verlaten wij het eiland naar een ander eiland genaamd: Koh Tao.

We willen daar onze duikdiploma halen en voorderest weet ik dat het een veel rustiger eiland is en dat kan ik wel even gebruiken! Weltrusten XXX

ER KOMEN MEER FOTOS TROUWENS!! MAAR IK BEN CONTINUE OP DEZELF PLEK GEWEEST EN DAARDOOR NIET ECHT VEEL FOTOS GEMAAKT

  • 16 Maart 2014 - 17:58

    Emile,sanne,stoney,kim,mama,papa:

    We zitten hier gezellig op de bank jouw reis te evalueren (met andere woorden: mama gerust stellen).

    Dikke kus van ons allemaal

    En luister naar het advies van je oma

  • 16 Maart 2014 - 18:13

    Nancy, Marcel , Stijn En Beau:

    Hoi Daan!

    jee wat een verhalen allemaal, wat gaat het er daar in Thailand wild aan toe! Wat heb je al veel meegemaakt en een dikke week weg.
    Ik begrijp dat je zussen en aanhang je moeder aan het geruststellen is. Ook ik als oude tante moet gerustgesteld worden op deze plek achter de pc. Ik ben blij dat Stijn en Beau nog niet zo ver zijn dat ze alleen op reis willen. maar dan heb jij zoveel ervaring, dat scheelt, kun je ze even inlichten.

    Ik hoop dat je nu alleen nog maar mooie dingen ziet en meemaakt. Dat je lekker kan genieten, relaxen van de mooie omgeving en alles mensen die je tegenkomt. Maak maar veel foto's, we willen ze graag zien.

    Nog heel veel plezier en alle goeds uit Den Haag.

    Liefs van ons allemaal xxxx

  • 16 Maart 2014 - 19:20

    Anja De Bruin:

    Hoi Daan, we hebben elkaar al gesproken vanochtend en wisten papa en ik al van alle perikelen rondom de party. Je hebt het gezien nu maar laat het achter je. Morgen ga je weg van dit eiland en ga genieten van het prachtige koh tao. We zijn benieuwd hoe de duikcursus en de natuur van dit eiland is. Xx

  • 17 Maart 2014 - 00:12

    Joan:

    Hi Daan,

    Jeetje, wat een verhalen Daan het is even een andere wereld dan Leidschendam (natuurlijk ook niet verkeerd) Wat een mensen daar op het festival niet normaal veel vakantiegangers?
    Super dat je een duikcursus gaat volgen dat is een hele mooie wereld daar onder water en verslavend. Je mag inderdaad veel foto's maken voor het thuisfront en ben zeer benieuwd wat je nu weer gaat meemaken geniet met volle teugen doe geen domme dingen en kijk uit!
    Roos en ik genieten van je verslagen ga daar vooral mee door!
    En we zijn benieuwd wie je nu gaat ontmoeten spannend.
    Stoer hoor Daan

    Heel veel liefs xxxx
    Joan & Roos

  • 17 Maart 2014 - 00:29

    Joan :

    O, ja Daan zoeven keken Poes Roos en ik naar de Maan de volle Maan op ons balkon, muziekje opgezet wijntje en bacootje erbij het was ook een soort van Full Moon Party super gezellig.We hebben naar dezelfde Maan gekeken alleen vanaf onze kant is die mooier!
    Waarom moeten jullie altijd zo ver weg om het gezellig te hebben ;)
    We hebben er foto's van gemaakt die kunnen we dan uitwisselen. Nou je tante gaat slapen dag Daan XX

  • 17 Maart 2014 - 00:30

    Joan :

    O, ja Daan zoeven keken Poes Roos en ik naar de Maan de volle Maan op ons balkon, muziekje opgezet wijntje en bacootje erbij het was ook een soort van Full Moon Party super gezellig.We hebben naar dezelfde Maan gekeken alleen vanaf onze kant is die mooier!
    Waarom moeten jullie altijd zo ver weg om het gezellig te hebben ;)
    We hebben er foto's van gemaakt die kunnen we dan uitwisselen. Nou je tante gaat slapen dag Daan XX

  • 20 Maart 2014 - 19:43

    Tante Han:

    Hallo Daan,
    Je hebt al aardig wat meegemaakt. Knap feestende mensen en lekker doen waar je zin in hebt.
    Je kan leuk en gezellig je verhaal opschrijven. Zo genieten wij ook mee en kunnen je lekker volgen.
    Pasgoed op jezelf en goed voor en achter je kijken.
    Groetjes. Blijf je volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniël

Binnenkort ga ik voor het eerst op reis en op deze website zal ik dageljiks mijn reisverslag bijhouden. Thailand here I come!

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 15080

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 14 April 2014

Thailand

Landen bezocht: