Dag 9, 10 en 11 hangover en duiken - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Daniël Bruin - WaarBenJij.nu Dag 9, 10 en 11 hangover en duiken - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Daniël Bruin - WaarBenJij.nu

Dag 9, 10 en 11 hangover en duiken

Door: Danieldebruin

Blijf op de hoogte en volg Daniël

19 Maart 2014 | Thailand, Ko Tao

Zo gistermiddag was de indiaanse jongen vertrokken maar hij verveelde zich dood op de andere plek dus hij was terug gekomen om te feesten.. Ik zat hier alleen niet zo op te wachten want ik was dood moe. Uiteindelijk 1 biertje gedronken en daarna lekker gaan slapen..

De volgende ochtend kwam de taxi al vroeg om mij en de twee canadese meisjes op te halen. Lekker met de boot naar de volgende bestemming: Koh Tao. Onderweg daarheen een stuk of 20 nederlanders tegen gekomen dus dat was wel leuk. De sfeer was wel al anders dan de andere dagen. Ik heb het gevoel dat ik een aanhangsel wordt als ik te lang met hun blijf maar goed op het eiland hadden we ons meteen ingeschreven om omze duik licensie te halen.. We mochten meteen die avond en de volgende ochtend theorie lessen volgen..

Heel vermoeiend na een week feesten dus ik heb denk ik ook maar de helft gezien.. De volgende dag zijn we ook meteen de zee ingegaan en hebben we alle stappen geoefent en ook alles wat fout kan gaan, langdradig maar wel belangrijk.. Hele spontane lieve vrouw die ons les geeft dus dat is leuk.. Na het duiken weer de hele dag theorie pff... Ik heb weer de helft geslapen. Had dan ook een lange nacht genomen want vandaag de derde duikdag had ik theorie examen.. Het was voor mij erg lastig in het engels maar volgens mij ziet ze wel het 1 en ander door de vingers omdat het duiken heel goed ging. We zijn tot 13 meter diep gegaan en ik heb o.a. een witte rog gezien.. Gisteravond zijn we trouwens naar een gratis ladyboy show gegaan waar de drankjes voor thaise begrippen 6x zo duur waren !!! Ik was gauw weer weg uit dit toeristische tentjes en als die ladyboys je proberen te knuffelen en aan te raken ben je nog sneller weg hahaha!!!

Ik heb net me sportschoenen aangetrokken want ik heb de laatste dagen erg last van ying yang. Geleefd als een koning en dat heeft me lichaam te weten gekregen..

Overigens heb ik weer geld via wester union.. Happy me..

Weltrusten alvast! Wekker gaat 5.30 voor het duiken


  • 19 Maart 2014 - 18:21

    Renate:

    Wat leuk dat je gedoken hebt en dan ook nog een rog gezien, hopelijk ga je nog meer mooie visjes zien. Geniet jij nog even van je vakantie dan geniet ik van jou verhalen.
    Veel plezier

  • 21 Maart 2014 - 16:49

    Kim:

    ladyboys everywhere.. enjoy peddyboy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniël

Binnenkort ga ik voor het eerst op reis en op deze website zal ik dageljiks mijn reisverslag bijhouden. Thailand here I come!

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 15083

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 14 April 2014

Thailand

Landen bezocht: