Tweede training - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Daniël Bruin - WaarBenJij.nu Tweede training - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Daniël Bruin - WaarBenJij.nu

Tweede training

Door: Danieldebruin

Blijf op de hoogte en volg Daniël

29 Maart 2014 | Thailand, Ko Samui

Vanochtend werd ik dus wakker gemaakt door de training naast me deur.. Geen wonder dat de kamer goedkoop was.. Ik betaal zon 12 euro per dag inclusief 2 trainingen, fitniss ruimte en eventuele MMA lessen.

In de middag ben ik gaan scheuren met de scooter en heb de 90 aangetikt.. Best hard, ik was in de avond met twee nederlanders aan het praten die hier wonen, werken en vechten.. Ze vertelde dat er elke dag TWEE mensen dood gaan op Koh Samui door verkeersongelukken.. Hier schrok ik best van want zo groot is het eiland dus ook weer niet. Ze hebben het ook al meerdere keren zien gebeuren.. Maar goed ik was aan het scheuren en heb ontbeten bij een lokale thai.. Het was ongeveer 45min rijden en daar zie je niet zoveel toeristen.. De lokale thai kijkt dan ook op als je in hun zaakje gaat eten. Ik was erg hongerig van de training van de dag ervoor dus ik bestelde twee grote gerechten en ze moesten keihard lachen: two???? Yes I want two because I'm hungry. Het was ook even proppen maar ze zaten er allebei in. Ik ben daarna naar een populair maar toch rustig strand gegaan genaamd: Lamai Beach (zie fotos). Een stuk gewandeld en de rotsen beklommen. Hierna drie uur geslapen voor de training en mijn eigen handschoenen aangeschaft.

De training zelf was weer enorm zwaar maar wel goed voor me techniek. Ze nemen me vaak apart om de puntjes op de ï te zetten. Heb helaas nu al twee flinke blaren op met voet en op me rechterhand twee open wonden.. Een trainer zei: you have a good fighting spirit!! Leuk compliment

Ik had samen met een jongen uit scheveningen getraind die toevallig ook mensen kent die ik ken.. Wat is de wereld toch klein.

Savonds even samen wat gegeten en daarna ben ik gaan slapen. Ik doe niet zo heel veel hier maar het weer en de trainingen zijn heel vermoeiend dus je bent gauw moe.

De volgende dag werd ik wakker met enorme spierpijn. Ik twijfel of ik vanavond mee ga doen met trainen. De twee blaren om me voet doen zeer en de training begint met 20 minuten touwtje springen.. Heb net even flink ontbeten en ga nu slapen tot de training en ga het denk ik toch proberen.

Groetjes Daan.

  • 29 Maart 2014 - 20:06

    John De Bruin.:

    Je bent een kanjer met je fighting spirit.Een leuk compliment! Hoe kom je nu aan blaren op je voet. Schoenen en/of sokken niet goed ? Opi liep 50 km per dag, vier dagen achter elkaar, zonder blaren. Zwachtel je je handen niet in voordat je je handschoenen aantrekt ? Als je weer op de k.....scooter gaat scheuren, krijg je ondanks je training met de puntjes op de i, okies van opa. Begrepen ? Fighting spirit is spirit die je oplaadt als je klappen krijgt. Dat is prima ! Hoewel fighting spirit kun je ook gebruiken als je tegenstander echt sterk is, om je verdediging te optimaliseren. Laat je tegenstander zich dan maar leeg slaan, zonder lucht is zelfs de sterke een watje. De prijs van de handschoenen en 12 euries per dag, kun je op mijn rekening zetten voor zolang je traint. De huurprijs van die k....scooter, NIET. Vraag of je trainers hun handtekening en de datum op je handschoenen zetten. Je moet goed spul kopen geen plastic aggenebbes. Laat weten hoe lang je blijft trainen. Doe de groeten aan die Scheveningse schollekop. Opi is politieagent geweest aan de Duinstraat. Van1962-1970. Houd je goed!!! Opi NS.

  • 30 Maart 2014 - 11:58

    Sanne:

    Mooi gesproken opi!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniël

Binnenkort ga ik voor het eerst op reis en op deze website zal ik dageljiks mijn reisverslag bijhouden. Thailand here I come!

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 1857
Totaal aantal bezoekers 15094

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 14 April 2014

Thailand

Landen bezocht: